بازار سیاه بلیط اتوبوس و هواپیما بالاتر از نرخ مصوب
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرنگار مهر، برخی از مسافرانی که روز گذشته برای سفر از مبدا کرمانشاه به تهران و تهیه بلیط به پایانه مسافری این شهر مراجعه کردند از تشکیل بازار سیاه فروش بلیط با تکمیل ظرفیت برخی از اتوبوس ها خبر می دانند.

تشکیل بازار سیاه برای بلیط اتوبوس در کرمانشاه

بلیط اتوبوس های عادی در روزهای کم ازدحام و معمولی 280 هزار ریال و قیمت بلیط اتوبوس های ویژه 480 ریال است که مسافران از فروش این بلیط ها با قیمت های چند برابری و 100 هزار تومان خبر می دادند.

گزارش های رسیده از مسافرانی که در مسیر بازگشت از تهران به کرمانشاه هستند نیز از پیشنهادهای 200 هزار تومانی برای بلیط این مسیر حکایت دارد. موضوعی که از عصر روز گذشته در بسیاری از محافل نقل و دلیل آن نیز حجم زیاد بازگشت زوار اربعین حسینی اعلام می شد.

رد کردن هرگونه گران فروشی و کمبود اتوبوس

مدیر کل پایانه ها و حمل و نقل استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر این موضوع را از اساس رد می کند و فروش هرگونه بلیط با بهاء بالاتر از نرخ مصوب را در حد شایعه می داند.

بهمن خسروانی گفت: اینکه  بلیط اتوبوس ها بالاتر از نرخ مصوب به فروش می رسد اصلا صحیح نیست و هیچ گونه کمبودی هم از نظر تعداد اتوبوس نداریم.

این مسئول اظهار داشت: بازرسان ما در طول ساعات شبانه روز در پایانه ها حضور دارند و اجازه هیچ گونه تخلفی را نخواهند داد.

وی ادامه داد: مردم می توانند در این رابطه هرگونه گزارشی داشتند اطلاع دهند تا با تخلف های احتمالی برخورد شود و ما تا این لحظه گزارشی نداشتیم.

Argantin_terminal.jpg

به گزارش مهر، رد کردن فروش بلیط با قیمت بالاتر از نرخ مصوب نیز از سوی مراکز رسمی فروش توسط مدیرکل پایانه ها از این دیدگاه درست است چرا که فروش بلیط بالاتر از نرخ توسط مراکز رسمی انجام نشده است.

بلیط های گران قیمت با تکمیل طرفیت اتوبوس ها در بازار سیاه به فروش رسیده است نه در مراکز رسمی فروش بلیط و تعاونی ها.

فروش بلیط هواپیما بالاتر از نرخ مصوب

بر اساس این گزارش اوضاع در خصوص بلیط های هوایی به مقصد تهران و مشهد با پایانه های زمینی کمی متفاوت است و بلیط های معمولی به صورت سیستماتیک بالاتر از نرخ مصوب قیمت گذاری می شود.

یکی از مسافرانی که برای تهیه بلیط به آزانس هواپیمایی مراجعه کرده است به خبرنگار مهر گفت: برای تهیه بلیط کرمانشاه به مشهد که در روزهای عادی 245 هزار تومان است مراجعه کرده ام اما فروشنده به من اعلام می کند که این بلیط ها امروز تا 350 و 400 هزار تومان هم قیمت خورده اند.

وی ادامه داد: فروشنده آژانس به من اعلام کرد ما در این آژانس بالاتر از نرخ مصوب نمی فروشیم ولی می توانید برای تهیه بلیط به آژانس های دیگر بروید.این مسافر همچنین از بالا رفتن قیمت تور های کرمانشاه به مشهد سخن می گفت.

سوال خبرنگار مهر از برخی آژانس های هواپیمایی برای جویا شدن قیمت بلیط های کرمانشاه به مشهد با نزدیک شدن به ایام پایانی ماه صفر از صحت اظهارت این شهروند حکایت دارد.

موضوعی که برای پرسش در باره آن با مدیرکل فرودگاه استان کرمانشاه تماس گرفته شد اما برقراری ارتباط با این مسئول ممکن نشد.

میزبانی خوب مردم از زائرین و ضرورت برنامه ریزی برای آینده

به گزارش مهر، مهربانی مردم کرمانشاه در استقبال و پذیرایی از زوار عتبات عالیات و اسکان دادن و حمل و نقل صلواتی زائرین که سابقه در خصلت میهمان نوازی و ارادت به سیدالشهدا دارد و البته اسکان و پذیرایی از زائرین در مراکز اقامتی بسیج تا حدود بسیار زیادی مشکلات جانبی را در ایام شلوغی بازگشت زوار اربعین برطرف کرده بود.

اما این موضوع و نا هماهنگی های به وجود آمده باید تجربه ای باشد برای برنامه ریزی های دقیق تر و مدون تر در سالیان تی و میزبانی از زوار عتبات عالیات.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com